Pořízení vybavení pro Sedmibarevno z. ú.                                               

V rámci programu Rozvoj a obnova materiálně technické základny sociálních služeb 013 310 bude pořízeno vybavení pro poskytovatele pobytové sociální služby Sedmibarevno z.ú., který zajišťuje celoroční podporu dospělým osobám s mentálním znevýhodněním. Nové vybavení přispěje ke zvýšení kvality poskytovaných služeb, k zajištění bezpečného a důstojného zázemí pro klienty a zároveň k efektivnějšímu fungování provozu.

Projekt podpoří stabilitu a udržitelnost nízkokapacitního modelu komunitního bydlení s odbornou podporou 24/7. Díky této investici bude možné lépe naplňovat individuální potřeby uživatelů.

 

   


V Praze dne 10.9.2025

 

Věc: Výzva k podání nabídek na veřejnou zakázku malého rozsahu  

Název: „Pořízení vybavení pro Sedmibarevno z.ú.“

1. Identifikace zadavatele

  • Název: Sedmibarevno z.ú.
  • Sídlo: Barrandovská 1010/45, 152 00 Praha 5
  • IČO: 04032098
  • Kontaktní osoba: Jana Plíšková, ředitelka
  • E-mail: reditelka@sedmibarevno.cz
  • Telefon: 604 570 938

2. Název a popis veřejné zakázky

  • Název zakázky: Pořízení vybavení pro Sedmibarevno z.ú.
  • Předmět zakázky: Vybavení pokojů a společných prostor domova pro lidi s mentálním postižením
  • Předpokládaná hodnota: 749.500Kč bez příslušné DPH
  • Podrobný popis vybavení a předpokládaná hodnota jednotlivých položek uvedená bez DPH:

název

Cena za ks

Počet ks

Celkem

Pevné prodloužené lůžko 220/90 cm 

9610,-Kč

2

19220,-Kč

Extra pevné prodloužené lůžko 220/90 cm

11600,-Kč

1

11600,-Kč

Pevné standardní lůžko

8010,-Kč

5

40050,-Kč

Laťkový rošt 200/90 cm

770,-Kč

2

1540,-Kč

Laťková rošt 220/90 cm

840,-Kč

2

1680,-Kč

Polohovací rošt 200/90 cm

3630,-Kč

3

10890,-Kč

Polohovací rošt 220/90 cm

3930,-Kč

1

3930,-Kč

Elektrické polohovací lůžko

30520,-Kč

4

122080,-Kč

Kuchyňská linka (info. příloha 1,2)

70860,-Kč

1

70860,-Kč

Jídelní stoly do jídelny 80x80x76cm

3305,-Kč

3

9915,-Kč

Šatní skřín 100/193/55 cm (Š/V/H)

Nástavec 100/60/55 cm (Š/V/H)

4340,-Kč

8

34720,-Kč

Botník 85/120/30 cm (Š/V/H) – 5 polic

6715,-Kč

1

6715,-Kč

Obouvací lavice 110/45/35 cm (Š/V/H)

1620,-Kč

1

1620,-Kč

Seniorské křeslo

6490,-Kč

8

51920,-Kč

Zdravotní matrace vysoké 200/90cm

9910,-Kč

5

49550,-Kč

Zdravotní matrace vysoké 220/90cm

11890,-Kč

3

35670,-Kč

Nemocniční matrace

2800,-Kč

4

11200,-Kč

Inkontinenční potah na matrace

320,-Kč

8

2560,-Kč

Stropní zvedák (info. příloha 3)

123970,-Kč

2

247940,-Kč

Pojízdné toaletní křeslo do sprchy

6240,-Kč

1

6240,-Kč

Invalidní vozík s nosností do 200kg

8770,-Kč

1

8770,-Kč

Krokovací třífunkční chodítko

830,-Kč

1

830,-Kč

Celkem

 

 

749500,-Kč

pozn. přílohy 1,2,3 zašleme na vyžádání

Vzhledem k různým typům vybavení je možné přihlásit se k veřejné zakázce na každou jednotlivou položku zvlášť nebo na několik položek dohromady, veřejná zakázka není podmíněna splněním nabídky v celku.

 

3. Místo a doba plnění

  • Místo plnění: Domov Barrandovská 1010/45, Praha 5 a Železná 492/18, Praha 1
  • Doba plnění: do 28.11.2025

4. Zadávací a hodnotící kritéria

  • Hodnoticí kritérium: Nabídková cena. Vhodnost provedení. Certifikace výrobků dle platných zákonů.

5. Požadavky na zpracování nabídky

Nabídka musí obsahovat minimálně následující dokumenty:

  • Krycí list nabídky: Vyplněný formulář s identifikačními údaji uchazeče a s uvedením celkové nabídkové ceny bez DPH i včetně DPH.
  • Cenová nabídka / Položkový rozpočet: Detailní rozpočet k jednotlivým položkám
  • Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů: kopie certifikací u zdravotnických položek, výpis z obchodního rejstříku/živnostenské oprávnění.

6. Lhůta a místo pro podání nabídek

  • Lhůta pro podání nabídek: do 24. 9. 2025 do 17:00 hod.
  • Místo podání nabídek: provoz@sedmibarevno.cz
  • Nabídky musí být podány v elektronické formě, označené „Nabídka – Pořízení vybavení pro Sedmibarevno z.ú.- Neotvírat“.

 

7. Otevírání nabídek a hodnocení nabídek

  • Otevírání nabídek proběhne dne 26.9. v 10:00 na adrese Barrandovská 1010/45 Praha 5
  • Zadavatel si vyhrazuje právo provést jednání o nabídkách (např. upřesnit si detaily nebo požadovat dodatečné informace).
  • Zadavatel si vyhrazuje právo veřejnou zakázku zrušit bez udání důvodu.                                                                     

                     

 
 

© Web4ce 2016 | Provozováno na CMS E4E | Mapa webu